Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Rekrutacja do Pałacu Młodzieży w Tarnowie na rok szkolny 2019/2020

 

POSTĘPOWANIE REKRUTACYJNE

TERMIN

I ETAP – KONTYNUACJA

Składanie  deklaracji o kontynuacji uczestnictwa w danych zajęciach dla obecnych uczestników zajęć.

6.05.2019 r. - 17.05.2019 r.

II ETAP – REKRUTACJA

Rekrutacja kandydatów – składanie dokumentów, wniosków nowych uczestników lub obecnych na inne niż dotąd zajęcia.

27.05. 2019 r. - 14.06.2019 r.

Badanie uzdolnień kierunkowych

10 – 14.06 2019 r.

Termin podania list przyjętych
i nieprzyjętych kandydatów

1.07.2019 r. godz. 15.00

Rekrutacja kandydatów – uzupełniająca – składanie dokumentów

19.08.2019 r. – 27.08.2019 r

Termin podania list przyjętych
i nieprzyjętych kandydatów

30. 08.2019 r. godz.15.00.

Rekrutacja kandydatów po 31. 08. 2019 r.

w trakcie roku szkolnego 2019/2020

 deklaracja kontynuacji 2019-2020

Klauzula-informacyjna rekrutacja

Regulamin rekrutacji 2019-2020

wniosek 2019-2020

TERMINARZ REKRUTACJI 19-20

hala PM GUMNISKA

Hala Gumniska

hala zaprasza... kiedy, co?