Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Zajęcia z Kreatywnej Ortografii

Zajęcia z Kreatywnej Ortografii

Ortografia może być ciekawa

"Koło kreatywnej ortografii" to innowacyjne podejście w nauczaniu ortografii, które wzbogacone zostało w różnorodne gry i zabawy, specjalnie przygotowane pomoce edukacyjne oraz  indywidualne  podejście do ucznia. Zajęcia te są doskonałym uzupełnieniem procesu dydaktyczno-wychowawczego realizowanego w szkole. "Koło kreatywnej ortografii" to nie tylko szansa dla uczniów na systematyczną, zróżnicowaną i ciekawą pracę nad rozwijaniem poprawnego ortograficznie pisania, ale może być przyczyną rozbudzenia zainteresowań ortograficznych wśród uczniów, dając im dodatkowe poczucie satysfakcji. Podczas warsztatów uczniowie usprawniają również technikę pisania, wykonują ćwiczenia doskonalące percepcję wzrokową, wzrokowo-ruchową oraz słuchową. Duże znaczenie ma samodzielność i koncentracja nad wykonaniem ćwiczeń czy zadań.

 Celem zajęć jest nie tylko opanowanie zasad  ortografii czy podniesienie sprawności grafomotorycznej, ale głównie usprawnienie ich poprzez zabawy dydaktyczne, gry, zagadki,  rozrywki umysłowe oraz dramę tak, aby uczniom ortografia nie kojarzyła się negatywnie.

W swojej pracy jako pedagog-logopeda zauważyłam, że jeśli zajęcia stanowią pewien rodzaj odpoczynku, odprężenia z zastosowaniem ciekawych metod pracy i nauki z uczniem, to  wychowankowie chcą  chętniej uczestniczyć w zajęciach i szybciej się uczą.

W ramach zajęć w okresie letnim dzieci uczą się na świeżym powietrzu, natomiast chcąc zintegrować wszystkie dzieci z pracowni, raz w roku organizowana jest wycieczka wszystkich grup w góry.

 
 

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc proszę zgłaszać dzieci możliwie szybko.

Tel. 502226783

Prowadząca: mgr Ewelina Miś (pedagog- logopeda)

hala PM GUMNISKA

Hala Gumniska

hala zaprasza... kiedy, co?