Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Informacja dotycząca składania deklaracji kontynuacji na zajęcia w Pałacu Młodzieży w Tarnowie w roku szkolnym 2025/2026

Pałac Młodzieży informuje, iż od 28 kwietnia 2025 r.  możliwe jest składanie deklaracji kontynuacji na zajęcia w placówce.

 

Osoby przyjęte w bieżącym roku szkolnym (2024/2025) na zajęcia do Pałacu Młodzieży,
a chcące kontynuować zajęcia w wybranych pracowniach w przyszłym roku szkolnym (2025/2026), powinny złożyć deklarację kontynuacji uczestnictwa w zajęciach.

 

Deklarację taką należy złożyć w dniach 28.04.2025 – 9.05.2025 za pośrednictwem systemu komputerowego wspomagania pracy placówek (Pałacu Młodzieży) oraz organu prowadzącego te placówki, o nazwie „NABÓR” – zwanego dalej Systemem.

 

Dostęp do systemu komputerowego wspomagania pracy placówek (Pałacu Młodzieży) oraz organu prowadzącego te placówki, o nazwie „NABÓR” będzie możliwy od poniedziałku 28.04.2025 od godziny 9.00 na stronie www.pm.tarnow.pl

 

Dokument (Deklaracja kontynuacji) wraz załącznikiem (Zgody i oświadczenia) należy wydrukować, podpisać i dostarczyć do komisji rekrutacyjnej Pałacu Młodzieży
w dniach 28.04.2025 - 9.05.2025.

 

Dokument można dostarczyć:

  • bezpośrednio do sekretariatu PM - w godzinach 8.00 – 17.00;
  • pośrednio, wrzucając go (po spakowaniu do koperty) do skrzynki podawczej ustawionej w holu Pałacu Młodzieży ul. Piłsudskiego 24 – w godzinach pracy placówki;
  • drogą pocztową na adres placówki: Pałac Młodzieży, ul. Piłsudskiego 24, 33-100 Tarnów z dopiskiem „Deklaracja kontynuacji 2025/2026 (liczy się data stempla pocztowego).

Zachęcamy do bezpośredniego dostarczania dokumentów do placówki, co spowoduje, że zostaną one na miejscu sprawdzone pod kątem formalnym. W przypadku wrzucenia do urny lub przesłania drogą pocztową dokumentów niespełniających wszystkich wymogów formalnych należy się liczyć z koniecznością ponownego stawienia się w placówce celem uzupełnienia braków.

Prosimy o zapoznanie się z załączonymi dokumentami:

 

Złożone deklaracje zostaną zweryfikowane w dniach 10 – 22.05.2025 r., a wyniki w postaci list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych zostaną podane do publicznej wiadomości dnia 23.05.2025 r. o godzinie 15.00

hala PM GUMNISKA

Hala Gumniska

hala zaprasza... kiedy, co?