Terminy i zasady składania deklaracji kontynuacji uczestnictwa w zajęciach Pałacu Młodzieży w Tarnowie w roku szkolnym 2024/2025
Rodzice/opiekunowie uczestników lub pełnoletni uczestnicy zajęć Pałacu Młodzieży w Tarnowie w bieżącym roku szkolnym (2023/2024), a chcący kontynuować zajęcia w wybranych obecnie pracowniach w przyszłym roku szkolnym (2024/2025) w terminie od 15 kwietnia do 6 maja 2024 r. składają deklarację kontynuacji uczestnictwa w zajęciach.
Deklaracje złożone po terminie, niekompletne bądź błędnie wypełnione nie będą rozpatrywane. Wówczas uczestnicy składają wniosek o przyjęcie na zajęcia i biorą udział w rekrutacji na takich samych zasadach jak nowi kandydaci.
Poniżej przedstawiamy Państwu możliwości złożenia deklaracji kontynuacji uczestnictwa:
w dniach 15.04 – 6.05.2024 r., w godzinach pracy placówki;
Zachęcamy do bezpośredniego dostarczania deklaracji do nauczyciela, co spowoduje, że zostanie ona na miejscu sprawdzona pod kątem formalnym.
Złożenie prawidłowo wypełnionej deklaracji jest równoznaczne z przyjęciem na zajęcia.
Dokumenty przesłane za pomocą środków komunikacji elektronicznej nie będą rozpatrywane.
REGULAMIN PDF POBIERZ
HARMONOGRAM REKRUTACJI PDF POBIERZ
DEKLARACJA KONTYNUACJI PDF POBIERZ